Hej finns det någon/Några från sthlm som rider/ridit western eller som ska börja..?

D

Dojjan

Hejsan vill prata med folk här i sthlm som rider/ridit elelr ska börja rida western.Jag ska börja rida western med min varmblodvalack..Berätta gärna om era hästar..:) :smirk: :bump: :D

Sv: Hej finns det någon/Några från sthlm som rider/ridit western eller som ska börja.

Hejsan vill prata med folk här i sthlm som rider/ridit elelr ska börja rida western.Jag ska börja rida western med min varmblodvalack..Berätta gärna om era hästar..:) :smirk: :bump: :D

Hej :)
Jag ska kanske börja, men min medryttarhäst blev utlånad och jag vet inte ifall jag får fortsätta som medryttare när han kommer tillbaka. Han heter Cider och är en 13årig fjordhäst :p

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 710
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Emro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka