Heelt gratis ftp, förutom explorer?

loveponies

Trådstartare
Jag har fått problem med en av mina sidor (eller min sambos, rättare sagt) i ftp explorer. Det går liksom inte att ansluta av någon anledning.
Så nu undrar jag om det finns någon annan helt gratis ftp där ute. Just nu använder jag WS_FTP Pro, men det är ju bara en "evaluation", dvs man frå prova gratis i 30 dagar, sen måste man köpa den. Jag förstöka ladda ner WS_FTP Le, den för studenter, men jag var visst inte giltig för det... :confused:
Cute_ftp har jag också haft, men det var ju också bara på prov i 30 dagar, sen var man tvungen att köpa.

Vad finns det annars?

Jag hade mer än gärna fortsatt använda Dreamweavers ftp, men det har av någon anledning slutat fungera (Det står bara "Ett FTP-fel har uppstått" när man ska ansluta.)
 
FlashFXP! :)

...får man ha i 30 dagar, men det finns absolut INGET som hindrar att du använder det längre än så (själv är jag inne på dag "700-something of your 30 day evaluation period".)
 
Jaha, då kanske samma sak gäller för ws_ftp då? Det kanske går att ha kvar den i alla fall... Vi får väl se när 30 dagar har gått...

CuteFTP fick jag inte fortsätta med när tiden gått ut, då gick den inte att öppna mer...
 
Jag har Leech som funkar bra än så länge och är helt gratis. Det går tydligen inte att få uppdateringar på det längre, men det funkar...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp