Hearitten avklarad

FamPont

Trådstartare
Så, då var Hearitten avklarad och ett härligt väder fick vi t.o.m.
Blev väldigt sugen på att få rida när alla ekipagen gav sig iväg imorse :)

Resultatet finns HÄR

Foton och ryttarrapporterna kommer ikväll alt. imorn beroende på hur länge mina ögon håller sig öppna ;)
Men jag meddelar här när det är uppe....

Hoppas alla ryttare, groomar och funktionärer är nöjda och glada!

Sv: Hearitten avklarad

Det måste ha varit en nytt svenskt rekord i att få ut resultatlistorna!
Tackar för i dag, tur att jag kom iväg, för nu är jag sugen att ta tag i tävlingssäsongen.:laugh:

Det måste ha varit en nytt svenskt rekord i att få ut resultatlistorna!
:

Det delar de i så fall med Rimborittens resultatrapportering de senaste åren. Vi får väl alla utmana de andra som inte riktigt är lika snabba i vändningarna ;) !

Det har blivit ett fel el 2 fel på resultatlistan.
Sara Henriksson på cross har fått en 0 i tiden istället för en 3.
Sara tävlar iår för Nerikes distansryttare.
De tackar annars för en trevlig dag i Värmland.

Ja jag brukar försöka se till att resultatet från våra tävlingar är ute senast samma kväll iaf, vet hur eftertraktat det är :)

Okej, ja några småfel med klubbar och så brukar det bli, trots att vi bara går efter det som är från ridsportsförbundet i Equipe.
Men jag fixar Saras klubb och 0:an direkt!

Ja måste också få tacka för en trevlig dag med bra och trevligt folk.
Är så glad att gammle man uppförde sig så bra och fick godkänt på sin debut som distans häst:banana:. Och min lilla tävlings ryttare Sara som är så duktig:).
MVH Sabina och Cross.

Underbara bilder!
Underbara Lille Ghozt har satt hovarna i distansspåret och jag hoppas att han får en bra karriär på distansbanorna! Jätteroligt att se bilder på honom som vuxen!!
Och som vanligt, Caroline så är era bilder så BRA!
Vem kan låta bli att rida distansritt efter att sett på era bilder?:d

Carro. Snääälla (fjäskar inte als :angel:)
Kan du inte maila de bilder som jag och Razze är med på till mig. Så har jag iaf någe positivt att minnas från ritten...
Förutom alla trevliga funktionärer förstås!

/Linnea

Han mår mycket bättre. Var inne och gjorde blodprov på han i måndags och det var ganska liten förhöjning.
Han käns allt mjukare i musklerna för varje dag som går.
Ska in för nytt prov på måndag igen.

/Linnea

Gah!:devil:
Kråkan som sitter på sista bilden plundrade min matsäck på A9-ritten förra året.
Jag hade lyxat till det och köpt kyckling/curry-mackor.
När jag kom tillbaka efter första slingan var påsen med mat sönderhackad, och maten borta.

Ja, du det var en slug rackare!:devil:

Den kom fram när CR klassen hade startat och det bara var PP ekipage och funktionärer kvar på tävlingsområdet.

Den hade säkert kollat av och hittat sina byten innan starten? Den snodde saker snabbt som ögat och flög i väg för att ganska snabbt komma tillbaka, så den åt inte upp det den tog utan bunkrade upp ett förråd för senare bruk?

Den hade nog fest med sina polare där på lördag kväll!:idea:

Jag gick ett var bland sakerna för att gömma sådant som jag trodde att den kunde tänkas ta, i fall någon hittade sin matsäck på nogot konstigt ställe.:angel:

Ett tips till nästkommande tävlingars deltagare på A9-området i Kristinehamn är att göra matsäcken kråksäker!:idea:

/Camilla

Liknande trådar

Distans Det finns säkert de av er som har åsikter om varför en del av dessa saker hände och hur man hade kunnat undvika dem. Men å andra sidan...
2
Svar
24
· Visningar
3 380
Senast: Madde71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA