Havrefritt!

Sv: Havrefritt!

vilka priser ligger Salsa på? hittar inga priser på hemsidan det rör sig ju om 25 kg säckar. pris?

Det är ju lite olika från återförsäljare till återförsäljare.....
Jag betalar 183:- för min Salsa HavreFri hos min återförsäljare....
Salsa Hästfoder går ju bara ut med rekommenderade priser till sina återförsäljare....

Gå in på hemsidan och kolla återfösäljare och hör med den som är närmast Dig vad han/hon tar......Det står ju i regel namn och telnr och ibland också hemsida på återförsäljaren....

Vet du överhuvudetaget vad du snackar om ?? IMOPORTERADE råvaror ??? Sämre än Salsa ??? VET du vem som är hjärnan bakom salsa ????? Jo Lennart som gör LYMPOS

Jag gillar Hestekraft. Helt havrefritt, musli, högt MJ och hög kvot. Och de flesta hästar brukar äta det, dvs hyfsat smakligt.

Liknande trådar

Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
16
· Visningar
913
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 357
Senast: Castellini
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 993
Senast: Takire
·
Hästvård Idag var vi på klinik och det konstaterades att farbrorn har en rupturerad peroneus. En sena i bakbenet som alltså är av. Dock trodde...
Svar
14
· Visningar
1 345
Senast: Saile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Snabbmat?

Hund, Katt, Andra Djur