Hästtrailer började brinna

Sv: Hästtrailer började brinna

Jag är oerhört nyfiken på vad som fått den att börja brinna. Hoppas på uppdatering!

Kanske dags att skaffa den där brandsläckaren att ha i bilen? I en tråd här på buke så påstod någon att man var tvungen att ha med sig brandsläckare i transporten när man körde häst men det måste väl vara lika bra att ha den i bilen? En transport rullar ju inte så långt utan bil liksom.

Elfel är mindre troligt.

Däremot är som redan sagt, anliggande bromsar är mer troligt, det skapar otrolig hetta och det kan gå fort.

Men herregud, undrar vad som hände! :crazy:
Vilken chock, en sådan sak kan man ju inte i sin vildaste fantasi tro ska hända!

Kanske dags att skaffa den där brandsläckaren att ha i bilen?

Jag insåg nyss att brandsläckaren ligger i min lilla bensinsnåla bil utan dragkrok, istället för dragbilen :eek: Hur tänkte jag där :confused: Blir att köpa en till nu känner jag!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Lägenheten mitt emot min, är likadan som min 2 r o kv 45 kvm, med uteplats men spegelvänd. Jag har bott här i 12 år i år och trivs som...
Svar
0
· Visningar
791
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Bergåkra gårds ridhus började brinna i dag. – Det är ganska omfattande skador i vissa delar, säger Sigird Bergåkra. ... Källa / Läs...
Svar
0
· Visningar
360
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hemresan från tyska Neumünster blev dramatisk för Charlotte Haid-Bondergaard när lastbilen började brinna. Det hela fick ett lyckligt...
Svar
0
· Visningar
566
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (UPPDATERAD) En omfattande trafikolycka inträffade strax efter klockan 14.30 på måndagseftermiddagen på E18 i höjd med Vålberg utanför...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama