Hästtidningar på engelska!

H

Horserider

Hej!
Jag är mycket osäker på vart jag ska lägga den här tråden men jag chansar på här.
Jo, det är så här; Jag undrar om det är någon som vet någon engelsk hästtidning, ex. Min häst. (fast såklart på engelska)
Hur blir man medlem? Kanske har tidningen någon hemsida?
Tack på förhand.

Sv: Hästtidningar på engelska!

Jag vet inga direkta häst-serie tidningar, men om du vill ha bra häst tidningar med mkt bra fakta så finns det tre bra från Storbrittanien som är: "Your horse", "Horse" och "Horse and rider". Jag vet även att det ska finnas en tidning för de lite yngre ryttarna som heter ngt med "Pony". För att få tag på dessa rekomenderar jag att du går till en tidningsaffär, antingen en för endast tidningar ty Press stop" eller nån annan affär i nån stad, kanske typ vid nån stor tåg-station.
Annars om du vill kan jag kolla upp adresserna till de tidningarna, men som sagt dom är mer som typ häst-fakta och ridning. Men dom är jätte bra.

I USA gillar jag Practical Horseman (hopp, dressyr, fälttävlan & hunters), Dressage Today (dressyr), Equus (allmän hästvård) och Chronicle of the Horse (mycket tävlingsresultat, typ Ridsport).

Hej!
Tack för tipsen! Det vore väldigt snällt av dig att kolla upp adresserna då jag inte har möjlighet att hitta engelska tidningar då jag bor i en by väldigt avsides.

Horserider skrev:
Hej!
Tack för tipsen! Det vore väldigt snällt av dig att kolla upp adresserna då jag inte har möjlighet att hitta engelska tidningar då jag bor i en by väldigt avsides.
Gå in på Google exvis och sök på equisearch eller Equus så kommer den sidan upp med olika tidningar och hur du prenumererar

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: Lavinia
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
863
Senast: Piaff
·
Träning Hej! Jag ska kanske börja kolla på häst snart och tänkte kolla om någon har något bra tips på ridövningar man kan göra för att lära...
Svar
10
· Visningar
1 243
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 751
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.