Hästskötarpraktik, 2 månader!

L

Lord Owen

Jag ska ut på praktik i två ånader, när är inte riktigt bestämt än. Jag går på en hästskötarlinje med sikte på hippologen senare.

Nu är det så att jag inte har någon aning om VART jag ska fara. Vill gärna ha ett ställe som är mkt dressyrinriktat eller fälttävlansinriktat men det är inget tvång. "Tyvärr" har jag en egen häst som jag kanske måste ta med, det vet jag inte än.

Vet någon om någon bra praktikplats där man verkligen får vara med och lära sig saker?! Skulle verkligen behöva tips och råd nu! Är beredd att jobba hårt så länge man får ut någonting av det! :bump:

Sv: Hästskötarpraktik, 2 månader!

Om jag inte har hel fel för mig så tar Niklas Arvidsson praktikanter, har för mig "Lindis" här inne vet mer!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 549
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 330
R
Hästmänniskan Jag har ridit sen jag var 4, började rida varje dag 2015 och har en egen häst sen 2020. Har senaste året tyckt att det varit jobbigt...
Svar
8
· Visningar
2 185
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 462
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar