Hästpass !

T

Tess_

Vet inte om den här tråden får ligga kvar... Men undrar vad det kostar att lösa ut hästpasset när det är klart, tänkte om det är olika pris på olika raser ? Och man måste ju ha det när man ska tävla 2005, och här heter det ju Tävla islandshäst ;)

//Tess

när jag skaffade hästpass till min häst för nått två år sedan (när de infördes för islandshästar) kostade själva passet 200 kr. och en idetifikation, som måste förlja med kostade 300 kr.

Då var ju hästen redan registrerad, så jag skickade bara in ID-pappret och det gamla reg.beviset och fick tillbaka ett hästpass.

/Malin

Det finns en tabell över alla priser på SIF*s hemsida på nätet... Där finn prisuppgift om hästen redan är reggad, om det är en import osv... Även vilka papper de vill ha skickade och en lista på godkända id-kontrollanter...

/Linda

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 133
Senast: Lady_S
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
574
Senast: tara
·
Hundträning https://blogg.agria.se/fredriksteen/2013/06/07/jag-kan-inte-se-nagon-skillnad-i-vem-som-ar-snallast-eller-varst/ Kom över denna text...
Svar
13
· Visningar
1 420
Senast: dobbis
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
995
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama