Hästpass ridponny - vart skicka???

S

sofia_p

Hittade inget bättre ställe att lägga den här frågan, är ny här...

Jag har inte fått iväg min passansökan än, tänkte skicka det rekommenderat idag, men hittar ingen information om vart på ASRP´s hemsida. Borde ju ha kollat upp det innan, men räknade kallt med att det skulle stå klart och tydligt. Hittade ett telefonnummer till en registrator som jag tänkte ringa och fråga, men hon var inte där idag.

Nån som kan hjälpa mig med adressen, så vore jag oerhört tacksam!!

//Sofia

Sv: Hästpass ridponny - vart skicka???

Jag hittade adressen till registrator på hemsidan, under "registreringsfilken". Här kommer den:

Lena Svartholm
Skalmeredsv. 21
438 93 Landvetter

Finns visst fler än jag som är sent ute :angel: :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Long story short: Beställde en produkt på kvällen söndagen den 28/4, från ett svenskt företag, baserat i Sverige. Produkten var...
2
Svar
35
· Visningar
3 875
Senast: Tonto
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 136
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Har äntligen fått mitt pass från Asrp :banana:. Efter ett år av väntan tröttnade jag och sa att jag ville ha det prioriterat (betalade...
Svar
16
· Visningar
1 868
Senast: Myzan87
·
Hästvård Vet inte om jag rapporterat de senaste klinikbesöken eller ej, men om det fortfrande finns nån som är intresserad så är här del...
Svar
8
· Visningar
1 540

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka