Happyharbor
Trådstartare
Hjälp mig, ny häst på gång och hon heter Calimera Z. Vad kan man kalla henne? Ja det är ett sto. Nej hon har inget smeknamn från tidigare vad jag vet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Calla elle Calli (Cet uttalas som K eller S beronde på om du säger Salimera eller Kalimera)Hjälp mig, ny häst på gång och hon heter Calimera Z. Vad kan man kalla henne? Ja det är ett sto. Nej hon har inget smeknamn från tidigare vad jag vet.
Haha näe det är inget måste, andra förslag tas ofc emotÄr det viktigt att smeknamnet också börjar på C? Hos mig skulle hon nog bli en Mira nämligen...
Hej!
Jag hade väntat med smeknamn tills jag lärt känna hästen- det brukar liksom ge sig. Min heter Nemah och kallas oftast för Omman (förkortning av OmNomNe eftersom hon är så glupsk).
Min förra hette Irish Spring, men kallades för Ry- för hon var så rysligt söt.
Callie hade annars varit det första jag tänkt på.
/Lavinia, vars ena passhäst fick smeknamnet Honung, eftersom har hette hannibal och var ett monster = Hannimonster = Honeymonster = Honung.
Jag har ägt en Embla som hette Spöket hos migJag håller med lavinia. Smeknamn brukar komma automatiskt.
Min ena häst heter zinzano men kallas mest för pongo av mig
Hjälp mig, ny häst på gång och hon heter Calimera Z. Vad kan man kalla henne? Ja det är ett sto. Nej hon har inget smeknamn från tidigare vad jag vet.