Hästlänkar/Butiker

A

alinaa

Vet inte om det är min dator som krånglar?
Men har gått in på olika butiksnamn och försökt komma in, men inget händer där. Har provat ett par dagar nu. Vad är fel??

Sv: Hästlänkar/Butiker

Tack för att du skriver om detta, konstigt att ingen annan hört av sig.
Jag gick precis in och testade och precis som för dig händer inget när jag klickar på en länk.

Det troliga är att det nya uppdaterade länk-scriptet som lade in för en tid sedan har lite felaktigheter och buggar, jag skall titta närmare på detta omgående.
Förhoppningsvis är det löst senast någon gång i morgon.

Sv: Hästlänkar/Butiker

Nu bör det fungera lite bättre.

Alla får gärna höra av sig direkt om ni hittar den här typen av felaktigheter, så skall jag försöka lösa dem så fort det går.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Wille
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
596
Senast: Åsa A
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
768
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar