Hästkiropraktor

A

alfur

Vad brukar det ungefärliga priset för en hästkiropraktor ligga på?

Beror på vart man bor samt vilken kiropraktor man väljer att göra. Kan väl kosta mellan 400 och 1000:- typ.

"Vad brukar det ungefärliga priset för en hästkiropraktor ligga på?"

Man kan få en hästkiropraktor för runt 50 000:- Vill man ha en snygg en som även kan köra traktor får man vara beredd att lägga mer. Sen ska de ha foder också, ochgå till tandläkaren en gång om året :rofl:

(Sorry, kunde inte låta bli)

Jag skulle absolut vara beredd på att lägga mera om han såg bra ut! :rofl:

Sen kanske vi skall ta upp läggningen också, jag är ju ingen han men tillika hästkiropraktor. :confused:

Ser bra ut, nja det vet jag inte. :crazy:

Hej!

500:- betalar jag för min....och det är en man som VERKLIGEN vet vad han gör, han är grym! Det går itne att beskriva med ord, men jag blev helt stum när jag va där me min totto sist....ojojoj

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 367
Senast: Häst_
·
Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid...
2
Svar
23
· Visningar
2 560
Senast: warg
·
Ekonomi & Juridik Var ligger priset på halm i dina krokar? Förra året blev det ett uselt halvår här uppe (Västernorrland) och halm blev svårt att få tag...
Svar
10
· Visningar
1 295
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 219
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama