Hästdammsugare?

wrangler

Trådstartare
Någon som har erfarenhet?

Vad finns det för olika modeller/märken och vart hittar man dom???

Tips!?

Har googlat o letat men hittar inte nåt... har för mig att Hööks sålde en som hette "Super Dandy" eller liknande men hittar vaken märket på nätet eller nån dammsugare på Hööks sida.....

Sv: Hästdammsugare?

Någon som har erfarenhet?

Vad finns det för olika modeller/märken och vart hittar man dom???

Tips!?

Har googlat o letat men hittar inte nåt... har för mig att Hööks sålde en som hette "Super Dandy" eller liknande men hittar vaken märket på nätet eller nån dammsugare på Hööks sida.....

Jag har Börjes & den fungerar bra.
Men den kunde ha haft lite mer sug, tror jag ska be sambon trimma den till mig.

jag har den stora Super-Dandy,, den är på hjul o klarar mycket,, enormt bra sug o hästarna blir blanka o dammfria,, har köpt ett par st på Börjes, men det är beställningsvara,,,så den finns inte i katalogen.. men rekommenderas varmt:love:

jag har den stora Super-Dandy,, den är på hjul o klarar mycket,, enormt bra sug o hästarna blir blanka o dammfria,, har köpt ett par st på Börjes, men det är beställningsvara,,,så den finns inte i katalogen.. men rekommenderas varmt:love:

Vad betalade du för den?

Vill minnas att det var 1.800:- ungefär...
jag lovar,,, den är kanon, kan bara inte vara utan den..

Liknande trådar

Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
290
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 412
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
918
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 275
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka