hästbuss??

U

ullis25

Hej! var kan man få tag på företag som åker svergie runt och transporterar hästar?? ska ev köpa en som står i dalarna och ska transporteras söder ut, det känns lite små farligt och köra totalt 60mil med vanlig transport.. några ideer??

Sv: hästbuss??

annonseras bra i hästfocus med :)

annars får du väl söka på internet..skriv bara transport eller nåt på en söksida.. ;)

ha det bra! mvh Tess

Sv: hästbuss??

He, he... 60 mil er da ingenting!
Feltryttere i Norge kjører den avstanden flere ganger i året, da vi gjerne er med på stevner i Skåne på våren og høsten.
Det går så fint så. Bra musikk og en god matpause på veien, så er du fremme fortere enn du tror :D

Liknande trådar

Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
671
Senast: Fetaost
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 292
Senast: Görel
·
Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
2 318
Senast: mily
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: tessan.g
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama