Zolimita
Trådstartare
Någon som har hästar där hagen alldeles utmed har andra fodringstider? Snart kommer det två hästar på ängen alldeles utmed våran hage.De har ingen annanstans att sätta upp hagen så tyvärr blir det alldeles utmed våran hage.Är lite fundersam på vad den hungriga minishettisen kommer att tycka om att hästarna utmed kanske får hö då hon tidigare redan ätit sin frukost eller lunch...Tidigare har hon varit rymningsbenägen men här har hon hållit sig i hagen med mitt hbl-sto och de har det så bra i sin stora hage.Undrar hur det blir nu när de nya hästarna snart kommer?
Till saken hör också att dessa hästar rymt ur sin beteshage hela sommaren(hade ingen ström) så jag undrar ju om det kommer att fortsätta på det viset här också.Hästarna har totalt tappat respekten för trådar och jag tror inte de kommer ha ström i den här hagen heller
Till saken hör också att dessa hästar rymt ur sin beteshage hela sommaren(hade ingen ström) så jag undrar ju om det kommer att fortsätta på det viset här också.Hästarna har totalt tappat respekten för trådar och jag tror inte de kommer ha ström i den här hagen heller