JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
En häst gick genom isen i Älvasjön utanför Varberg på måndagen.
Hästen befann sig cirka 100 meter ut i vattnet och räddningstjänsten...
Hästnyheter
Räddningstjänsten fick hacka sönder isen för att få upp den nödställda hästen som under måndagen gick igenom isen på en liten sjö i...
Hästnyheter
På nyårsafton gick två hästar igenom isen i Villvattnet utanför Burträsk i Västerbotten vilket ledde till en stor räddningsinsats.
Hästnyheter
På långfredagen ryckte räddningstjänsten ut till Örsjö göl med anledning av att en häst gått igenom isen. Larmet om djurräddningen kom...
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Så fruktansvärt irriterande. Behövde byta sensor idag. Nu krånglar den nya. I vissa sändningar är det fler som bråkar. Den här säger...
MJLee
1 minut sedan
Svar: 2 000
Visningar: 65 894
Allmänt
Första mammografi besöket i dag
Tjatter I min region är det likadant, fast sköterskan ser till att valla patienterna till och från båsen så att de aldrig möts. Jag har hunnit...
lingonben
3 minuter sedan
Secret Easterbunny 2025
Tjatter Enligt min spårning så ska även @maalhiin s paket legat hos ombud igår kväll, så jag räknar det som framme.
Det innebär ju att alla...
Nixehen
4 minuter sedan
Guldfasanerna
Övr. Djur "Välkomna in, peta gärna på den gule!" :angel:
Sel
5 minuter sedan
Svar: 1 469
Visningar: 126 280
Djur
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag håller med @Mia_R !
Jag var tillfälligt hem åt en fantastiskt vacker hona för flera år sedan och trots att hon kom från en stimmig...
Keb71
28 minuter sedan
Svar: 1 072
Visningar: 56 155
Katt
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Hur mycket hål i huvudet krävs det för att man skulle betala 58 mille för en blandning ovtjarka/varg? :crazy:
Och varför skulle man ens...
Mia_R
Idag kl 21:41
Svar: 1 813
Visningar: 175 999
Hund
Uppfödning Portugal
Avel Jag kände ett sto som kunde flyga på folk, hon var flaskuppfödd och hade noll respekt för folk. Sen en jag kände hade ett sto som blev...
Nikan
2 minuter sedan
Svar: 33
Visningar: 1 172
Avel
Ridskoleryttare
Träning Fick rida kallblodstravaren idag! Jättetrevlig att rida, väldigt snäll att hålla på med och fin att titta på.
Trodde vi skulle vara...
Takire
8 minuter sedan
Svar: 927
Visningar: 99 907
Träning