Hästar drunknar på franska rivieran

Sv: Hästar drunknar på franska rivieran

Vilken mardrlm för hästarna :(
Ingen som heller tänker/har tid att öppna till stallarna så hästarna kan rädda sig själva heller :(

..eller öppna hagarna så hästarna kan simma iväg istället för att simma runt runt till de inte orkar mer.. :confused:

ush va hemskt:( Men de som var i hagarna, kunde inte de simma över stängslet:confused: Om det var 2 m vatten.

Att ingen kunde ta sig tid att öppna stallarna:(

Senast ändrad:

..eller öppna hagarna så hästarna kan simma iväg istället för att simma runt runt till de inte orkar mer.. :confused:

Japps!
Men nu förstår jag ju att ingen hann knappt rädda sig själva, även om de nu ville de så kunde de ju inte öppna till stall/boxar/hagarna.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I flera dagar stod den bruna hästen på ett halt asbest-tak i södra Brasilien och kunde inte ta sig någonstans på grund av svåra...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter "Den svenska stostammen är snabb och kvick men saknar scope", det säger Ridsports gästkrönikör Helena Torstensson, som menar att när det...
Svar
6
· Visningar
1 151
Senast: athena
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, varför skriver jag här egentligen? Jag har skrivit här tidigare och slutat flera gånger om, men så kommer jag tillbaks igen. Varför...
Svar
6
· Visningar
812
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlanshästen Viscera har drabbats av en senskada. Därmed står det klart att OS-hästen inte kommer att ställa upp i fler mästerskap...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama