Hästägare dömd för misshandel

Sv: Hästägare dömd för misshandel

Låter som om det finns mer bakom det här än själva artikeln skriver om.
Att slå någon är alltid fel, frågorna jag ställer mig är, Hur slog hon, och var det oprovocerat?

Låter som en inte alltför ovanlig situation, hästägare är ju väldigt duktiga på att vara oense om hur hästar ska skötas på bästa sätt. Det ovanliga var väl snarare att det gick till handgemäng, men även det har jag varit med om. Så nej, inte speciellt förvånande. Kanske mest förvånande att det anmäldes och blev påföljd..?

Senast ändrad:

Ja precis.

Själv tänkte jag att till "misshandel" räknas ju väldigt mkt... såsom att knuffa till...

Så hästägaren kan ha knuffat undan stallägaren.

Säger absolut itne att hästägaren är oskyldig, bara vrider och vänder på hur saker och ting kan vara.

Ja. Finns ju även de som är "pain in ass" själva och absolut inte Guds bästa barn, men som inte alls drar sig för att gapa om misshandel så fort någon hötter med näven eller petar på dem...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Mannen, som arbetar med hästar, ska enligt en hästägare ha slagit en häst med hammare flera gånger. Nu åtalas han mot sitt nekande för...
Svar
1
· Visningar
552
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
2 996
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 459
Senast: tuaphua
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama