Häst torteras fortfarande på okänd(?) ort!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Häst torteras fortfarande på okänd(?) ort!

Är inte detta en gammal artikel? Den sprids på FB och i kommentarsfälten skrivs det att den är gammal.

Eller står hästen fortfarande kvar hos ägaren?

Men fy... hur kan man ens tro att det där är helt ok? Det fattar inte jag!

Och vad ska man göra...ja kanske inte gå på såna "kurser" som är helt annorlunda jämför emot vanlig verkning. Att ta bort hovväggarna där hästen bär all sin vikt på och tror att hästen ska kunna stå på benan efter det(?) är ju sinnessjukt i mina ögon.

Har du kollat hur gammal artikeln är?

Den är minst fem år gammal, jag har för mig att den är sju år och den aktuella hästen är inte längre i livet.

Den artikeln är väl flera år gammal och om inte jag minns fel är väl hästen omhändertagen för länge sedan och ägaren väl tom dömd för detta, annars är fallet extremt likt ett gammalt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 155
Senast: Kilauea
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 250
Senast: skiesabove
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
961
Senast: Fiorano
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 873

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Lymfangit
  • Miklem träns !