Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Berätta era historier och erfarenheter av hästar som inte trivs i sitt stall eller med sin livssituation! Hur ni märkt detta, hur hästen betett sig osv
Berätta era historier och erfarenheter av hästar som inte trivs i sitt stall eller med sin livssituation! Hur ni märkt detta, hur hästen betett sig osv
Mitt sto surade på de andra hästarna i boxarna bredvid och fick aldrig ro. I gången var hon rastlös och stod nästan hela tiden och skrapade. Hon slutade att vara kelig mot mig, vilket hon annars ofta var. Just då förstod jag inte att det var pga att hon inte trivdes. Förstod det först när vi flyttade därifrån. 2 dagar efter vi kommit till nya stallet stod hon och sov på gången, och jag trodde att hon var sjuk. Efter att ha undersökt och tempat henne kunde jag konstatera att hon bara landat efter en lång tid av stress. Var så underbart att se, och efter det har min vanliga häst kommit tillbaka.