Häst som bara rusar iväg!!!

Sv: Häst som bara rusar iväg!!!

Finns inte så mycket att göra, bara försöka slappna av. Vet ärligt talat inte när jag ramlade av sist. Måste vara för ca 5 år sedan då jag fick den ena hästen. Han bockar ibland som en tok när han kommer över krön och så, och då är det så han håller på att göra kullerbytta :crazy::o:angel:

Så blev ett antal vurpor första halvåret, men sedan försökte jag att bara vara som en gummidocka och sitta tungt. Ofta känner man ju innan att man snart kommer flyga av och då spänner man sig och försöker "klamra sig fast".

Nu 5 år senare med Splejdy och 4 inridningar har jag suttit är jag ska. Dock flygit ur vagn, men det talar vi tyst om :angel:

Liknande trådar

Ridning Jag har hamnat i en otroligt jobbigt sits och vet inte vad jag ska göra. Jag är en ganska erfaren ryttare (dock hobbynivå) som ridit...
2
Svar
34
· Visningar
7 552
Senast: akleja
·
Ridning Har en underbar arabvalack (8 år) som jag haft i drygt 1,5 år nu. Han är världens snällaste i hantering, fin att rida i paddocken och...
2
Svar
34
· Visningar
4 757
Senast: RonjaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Att komma till ridskolan och se att jag får sitta en lektion till på min fina vita springare Dell kändes nästan osannolikt! Vilken...
Svar
0
· Visningar
577
Senast: cassiopeja
·
Ridning Behöver era tips och råd. Jag vet inte hur jag ska tackla problemet som uppkommit. Det är som så att min häst (ridtravate 11 år) har...
Svar
5
· Visningar
1 223
Senast: LuckyMe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama