- Svar: 19
- Visningar: 1 828
En häst skadades i en trafikolycka när transporten den kördes i blev påkörd utanför Vagnhärad på söndagens eftermiddag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Står det någonstans att föraren inte sett sig för?Jo man ska vara försiktig när man svänger ut på huvudled.
Chockad alternativ tänkte inte på att hen inte lämnat uppgifter när hen åkte iväg med bärgningsbilen med sin bil efter eller något annat.Står det någonstans att föraren inte sett sig för?
Konstigt att smita från platsen om det är ägaren till hästens fel.
Sätt att andra bilen blinkade, vilket inte är att lita på, kan ju hända att personen nyligen kört på den vägen hen färdades på eller någon av alla dom som kan köra km med blinkers på.Står det någonstans att föraren inte sett sig för?
Står det någonstans att föraren inte sett sig för?
Ja, kan läsa hela.Förmodar att ni kan läsa hela artikeln?
Ser inte allt för en del är låst
Känns ju inte som en medveten smitning direkt.Föraren gjorde en felbedömning baserat på blinkers. Det kan hända de flesta. Men det innebär inte att den andra bilen är vållande. Den andra föraren lämnade platsen med bärgaren, troligen inte en medveten smitning.
Jag skrev dessutom att man ska vara försiktig, inte att släpföraren inte såg sig för. Det gjorde hon uppenbarligen.
Förmodar att ni kan läsa hela artikeln?
Ser inte allt för en del är låst
Jag kan inte läsa artikeln. Men jag förstår inte. En hästtransport blir påkörd av en annan bil. Den andra bilen får bärgas från platsen, men ska enligt hästtransportföraren ha smitit? Eller?
De har inte bytt uppgifter (eller väntat på polisen) och därför gjorde släpföraren en anmälan om smitning.
Låter ju lite underligt. Men okej.
Chockade människor gör underliga saker osv.
Det är möjligt att det inte har att göra med att de tror att den andra smet medvetet utan kan vara någonting som behövs "på pappret". Det kan ju vara så att det krävs en polisanmälan för att polisen ska vilja hjälpa till att hitta människan och kunna få ut uppgifterna från bärgaren eller för att det egna försäkringsbolaget ska ersätta skadorna.Ja, men då kanske man inte ska anmäla nån för smitning sen. Att skylla sina misstag på chock men ta förgivet att den andra inte var chockad och smet medvetet är rätt fult tycker jag.
Det är möjligt att det inte har att göra med att de tror att den andra smet medvetet utan kan vara någonting som behövs "på pappret". Det kan ju vara så att det krävs en polisanmälan för att polisen ska vilja hjälpa till att hitta människan och kunna få ut uppgifterna från bärgaren eller för att det egna försäkringsbolaget ska ersätta skadorna.
Ja, men då kanske man inte ska anmäla nån för smitning sen. Att skylla sina misstag på chock men ta förgivet att den andra inte var chockad och smet medvetet är rätt fult tycker jag.
Jag menar att våda kan vara chockade och agera irrationellt.