Ja något satt kvar i deras hästminnes.Då hade de väl förmodligen väldigt dåliga erfarenheter sedan tidigare av människor som doftade alkohol. Usch, man undrar vad de varit med om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja något satt kvar i deras hästminnes.Då hade de väl förmodligen väldigt dåliga erfarenheter sedan tidigare av människor som doftade alkohol. Usch, man undrar vad de varit med om.
Sånt där är så lustigt. Man undrar vad som ligger bakom. Min förra hund var sån, hon va ganska reserverad mot främlingar men vissa gillade hon helt enkelt direkt. Inte kunde man se en röd tråd heller. Ena killen hon älska va över 2m och rejäl medans min ena lärare fullkomligt vägrade hon gå fram till trots flera försök. Man undrar vad det är de ser, hör, luktar eller känner i sådana lägenNär jag importerade min fyraåring så var hon riktigt rädd för min snälla hovslagare. Han fick inte röra henne. Men stallägaren på 2m som var full och bullrig och kom ut på kvällarna (han hade för övrigt inget med själva hästarna att göra), älskade hon! Även den lite otrevliga manliga veterinären gick bra, men inte min snälla hovslagare. det tog minst 1-2 år innan hon tyckte han var okej. Hon älskar alltså ALLA i hela världen. Folk, hästar, katter osv.
Märklig prioritering