Hast I Spanen

M

marbella ryttare

soker med ljus och lyckta efter nagon som har eller haft hast I ett varmare land ...i detta fall spanien...ar det nagot extra jag skall tankat pa?.....avmaskning? forsakring..?

Sv: Hast I Spanen

Ska du åka till Spanien med din häst?

Du måste kontakta ditt försäkringsbolag och meddela att du tar den utomlands. Försäkringsskyddet sänkt oftast när man åker utomlands, exakt vad som gäller kan ditt bolag tala om för dig.

Annars är det inte så himla märkvärdigt... Tänk dock på att i vissa av dessa länder är halm det vanligaste stråfodret, och att fodersorter som t ex betfor kan vara omöjliga att få tag på.

Ta med en egen klippmaskin om hästen brukar sätta mycket päls, det kan vara väldigt svårt att hitta någon som kan klippa.

Sv: Hast I Spanen

tack snalla for ditt svar :) ....nej ska kopa hast i spanien...:)

Liknande trådar

Kropp & Själ Halvvags genom fredagens traningspass kande jag att halva ovre delen av mitt ena ringfinger hade domnat bort. Jag tankte att det kanske...
Svar
10
· Visningar
2 791
Övr. Hund Jag behover ett monster for en hundtranings vast men kan inte hitta nagot har ... Tankte att det borde finnas i Sverige dar man ar sa...
Svar
11
· Visningar
957
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 085
Senast: machafuko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 542
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka