Häst dödades av tåget i Hållsta

Sv: Häst dödades av tåget i Hållsta

vem fy va sorgligt :cry:
Vem gör något sånt???

Detta är ju fan inte sant!att det finns såna människor dom borde avlivas!:mad: det gör dom ju med galna djur så gör det med sjuka personer också! måsta man flytta in i stallet för att undvika såna här saker eller!?
Låt djuren vara i fred! ska det vara så svårt att fatta?! :mad:
Hoppas att det blir hårdare staff för sånthär nu när det har blivit en ny regering!
Jag blir så förbannad när jag läser sånt så om något sånt skulle hända min häst och jag visste vad det var för någon skulle jag fan avliva den personen själv!
Stackars djur..

Det är rent ut sagt för :devil: !

Har själv varit med om något liknande, fast min (foder)häst blev utsläppt ur hagen och påkörd av en lastbil.

Man blir verkligen helt förkrossad :(

/Kes

F**aaan vad jag hatar sådana här personer!! borde vara döds straff på sånt här!! sånna här människor kan ju inte ha några känslor i kroppen!!

Hur sjuka människor finns det egentligen?? :mad: Jag blir alldeles gråtfärdig.

Jag skanar helt ord hur jag ska uttrycka mig! Det är vidrigt att det finns männiksor som kan göra sånna här saker! :mad: :mad: :mad:

se nästa inlägg.

Senast ändrad av en moderator:

Fruktansvärt det här!:cry: :cry: Konstigt att det finns människor som bara vill förstöra...:(
Snart får man sätta larm på hästen..:mad:

Vet vad som hände Spender Boy. Saknar honom fortfarande. Han var underbar.:cry:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 108
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vår reducerade familj försöker hitta en vardag i det nya... Det går väl rätt bra ändå, efter omständigheterna. Men en sak har stressat...
Svar
9
· Visningar
1 946
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 151
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kom iväg på en road trip i alla fall. Tur var det. Resan har varit helt fantastisk. Jag har haft en lite lös plan på vad jag ville...
Svar
7
· Visningar
1 670
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama