Caoimhe
Trådstartare
Mitt hår ser förjävligt ut, och så vill väl ingen ha det! Tyvärr har jag diverse allergier (kontakt) som gör att jag inte kan köpa "vanligt" schampo och balsam (eller inpackning, eller hårspray, eller...) utan jag måste hålla mig undan vissa vanligt förekommande ämnen. Jag vet dock att jag är långt ifrån den enda parfymallergikern här på Buke, så jag tänkte att någon måste väl ha ett superschampo/balsam/inpackning/whatever som kan tänkas liva upp ett ledset hår!
Jag tänker inte lista upp alla ämnen jag är allergisk mot, utan jag tänker att lite får jag sålla själv, så lägger jag inte allt ansvar på era axlar att hitta en bra hårkur till mig. Men det viktigaste är att det inte innehåller:
Parfym
Limonene/Linalool
Cocamide DEA
Så, någon parfymallergiker som har hittat något roligare till håret än Neutral eller mataffärernas egna, basic parfymfria schampon?
Jag tänker inte lista upp alla ämnen jag är allergisk mot, utan jag tänker att lite får jag sålla själv, så lägger jag inte allt ansvar på era axlar att hitta en bra hårkur till mig. Men det viktigaste är att det inte innehåller:
Parfym
Limonene/Linalool
Cocamide DEA
Så, någon parfymallergiker som har hittat något roligare till håret än Neutral eller mataffärernas egna, basic parfymfria schampon?