Harre min jee ...

Glimfeather

Trådstartare
Min 5-årige hane, som varit livrädd för pipleksaker hela sitt liv, lekte just med en :eek: Han har dessutom blivit mindre rädd för skott/smällare/fyrverkerier. Numer kan vi faktiskt fortsätta en promenad om någon skjuter! Dagen innan nyårsafton var vi ute och gick när de skjöt upp raketer :bow: Snacka om att lillkillen har bra inflytande på gammelmannen :banana:

Vad är ni glada över idag? :)

Sv: Harre min jee ...

Åh vad skönt !

Jag är glad över att min granne med hund gillar staffar så nu har Josie fått en ny lekkompis så nu får vi sällskap på promenaderna :D
hahah

Sv: Harre min jee ...

Min 5-årige hane, som varit livrädd för pipleksaker hela sitt liv, lekte just med en :eek: Han har dessutom blivit mindre rädd för skott/smällare/fyrverkerier. Numer kan vi faktiskt fortsätta en promenad om någon skjuter! Dagen innan nyårsafton var vi ute och gick när de skjöt upp raketer :bow: Snacka om att lillkillen har bra inflytande på gammelmannen :banana:

Vad är ni glada över idag? :)

O min hund älskar pipleksaker... :D
Jag är glad att de vart uppehåll på hela min promenad på 2,5 h. :idea:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag o mina 2 hundar, en rottis o en worsteh, flyttade för 1;5 år sen in till sambon o hans då 1 åriga waktelhund(staving=?). Alla 3...
Svar
2
· Visningar
1 217
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka