Härjedalsritten

D

dam30

Hej Är det nån som vet när proposition kommer ut på tävlingsdatabasen?
Jag funderar på att åka dit med min kuse och tävla 50km.

Sv: Härjedalsritten

Vet inte heller, men hoppas den kommer snart!
Jag och pållen tänkte ställa upp i Clear Round. :)

Jag har osså väntat... :) Nu äntligen kan jag anmäla, det är enda ritten jag har inom 30 mils radie, så det är lixom givet att vara med. ;)

Tycker det är lite få anmälningar på ritten. Kom igen anmäl er så inte alla Tävlingar uppåt i landet försvinner. Det finns ju inte allt för många :)
Jag kommer men vet inte än med vilken häst, har anmält Mysc till 50km tävling men funderar på att ta Donna istället på en clear round.

Enligt Helen så har hon lämnat det till den som håller i hemsidan, så hon hoppas på att det läggs upp inom kort.

Jag hoppas oxå att informationen kommer, snart är det dags...

t50km
1 natalie eriksson
2 sara norberg
3 madeleine mathsson

80km
1 annelie eriksson även BC

ALLA ekipage ovan i från Dalarnas Distansryttare, det ni! ;)

sen har jag inge mer koll.. (förrutom några uteslutningar..)

Senast ändrad:

Ja det var kul att det gck så bra för föreningen :)

Jag är supernöjd med ritten, först när de gick igenom bangenomgången vart jag lite nervös över de alla broarna och att det var så mkt våtmark, sumphål, järnvägsövergångar och vatten osv men när vi väl var igång så fixade vi det otroligt bra. Mysc fick till och med vara ledarhäst över dammen och några andra hinder. Jätte kul att hon fått ett sånt bra självförtroende. :)

Förövrigt vill jag bara säga, tack alla arrangörer för en rolig ritt med bra arrangörer och trevliga ryttare!

// Sarah Norberg och Mysc

Skulle vara roligt att få veta resultat, hoppas att det kommer ut snart. :)

Jag & min CharmTroll genomföre iaf våran andra godkända 50 km´s ritt. Härligt det känns efter fjolårets plattfall och sedan dess har vi inte kommit iväg förräns nu pga att det är så långt till alla ritter för oss och jag inte har ekonomin för det. Men nu satsar på vi på Vasaritten om knappt 2 månader. :bump:

Vill bara tacka arrangörer och alla andra som hjälpte till så fantastiskt när jag "satt av" Buddha strax före målgång. Resultatet blev mirakulöst "bara" en bruten fot och lite småblessyrer. TACK!

Vill bara tacka arrangörer och alla andra som hjälpte till så fantastiskt när jag "satt av" Buddha strax före målgång. Resultatet blev mirakulöst "bara" en bruten fot och lite småblessyrer. TACK!

Men vilken tur att du klarade dej med en bruten fot :) kunde gått mycket värre. Synd på din tävlingsäsong bara. Trevlig häst du hade, vi kom bra överens de timmar jag hade hand om honom ;)
Hoppas du vill komma tillbaks till oss. // Maggan

Hej!

Vad "skönt" att höra att du inte blev värre skadad så att säga. Det såg ganska hemsk ut när jag red förbi när du skulle in i ambulansen. Har tänkt på dig många gånger kan jag lova.

Krya på dig!

MVH Lina

Vad skönt & höra att det gick bra. Har osså tänkt på dig. Var ute på banan när det hände, men fick höra då jag gick imål att det skett en olycka och att ambulans varit där.

Även jag har tänkt på dig! Synd att vi inte fick sällskap ända in i mål, liksom. Krya på dig och hoppas att inte hela säsongen går om intet.
//Irja

Finns det fortfarande ingen officiell resultatlista? Hittar inget på hemsidan...

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
630
Senast: Hajfisk
·
Samhälle Jag funderar på att åka till Arninge en söndag (från Nyköping), när jag åker dit tidigt på morgonen (7-8-tiden) så är nog trafiken rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 490
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 415
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Hej! Behöver lite input från er kloka människor med mycket hunderfarenhet. Min hund på 4 år har börjat halta 2-3 steg när han reser...
Svar
12
· Visningar
1 090
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka