har UP FRONT LARRY transportsperma??

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Half moon
  • Startdatum Startdatum
H

Half moon

någon som vet om han har transportsperma till godkända stationer i år. Är ju ganska långt att åka upp till honom. någon som vet..

Sv: har UP FRONT LARRY transportsperma??

någon som vet om han har transportsperma till godkända stationer i år. Är ju ganska långt att åka upp till honom. någon som vet..
Han är tillgänglig på fryst sperma till utlandet, så jag skulle förmoda att det går att få färsk transportsperma inom Sverige.

såg det med men det stog inget om transport sperma...
det skulle vara konstigt om han inte hade det, då kan han väl inte få så många ston har ingen lust att åka 5-6 timmar me mitt sto till honom.
Vad brukar transportsperma kosta att skicka?

Jag fick mitt bokningskontrakt idag på Up Front Larry och där stog det att det skickas till godkända hingststationer!
Pratade m hingsthållaren i går,som sa att han hade fin kvalite på sperman.-Så nej,du behöver inte åka runt halva sverige,om du har ngn station i närheten.Ett skick vet jag inte vad det kan kosta,men det kan du ju höra med stuteriet om.

mailade dem och frågade om transportsperman. har skickat in en bokningsförfrågan via mail(igår) ska jag ringa okså?? hur lång tid tar det innan man vet om det är fullt eller inte? hoppas verkligen det finns plats :crazy:

har fått svar de ska skicka ett bokningskontrakt så det betyder väl att hon fick plats :rofl:

Då var vi 3 som ska ha honom i år spännande :rofl: hoppas det är fler...

jag menade på här på Buke ;) skickade in kontraktet idag..

Någon som vet hur många ston han fått ansålänge i år?

Antar att han i alla fall har alla ston som registrerades om i fall att han inte skulle bli godkänd, det var drygt 50 st som presenterades i Travronden för några veckor sedan! Sen verkar det ju som att ni är några till här på Buke i alla fall!
Det finns väl inte någon annan Andover Hallhingst till så pass lågt pris i Sverige, så han får nog ganska många ston!

Antar att han i alla fall har alla ston som registrerades om i fall att han inte skulle bli godkänd, det var drygt 50 st som presenterades i Travronden för några veckor sedan! Sen verkar det ju som att ni är några till här på Buke i alla fall!
Det finns väl inte någon annan Andover Hallhingst till så pass lågt pris i Sverige, så han får nog ganska många ston!

Den är nog sant men tror inte att man bara väljer honom pga han är billigast? Jag funderade på Quite Easy imed han står nära mig tror att UFL passar mitt sto mycket bättre pga hans storlek och längd.

Standpoint har ingen bookingavgift og føllavgift er kun 18k.

Vad roligt! hoppas det blir bra =) Jag är i alla fall supernöjd med min avkomma efter honom..

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 179
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 822
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
710
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur