Har skaffat egen domän. Nu då?

M

Magdalena

Jag har skaffat egen domän (jag har inte fått ok än, men den är betald, så förhoppningsvis är det ingen som norpar den :) ) och undrar; vad gör jag nu?`

Jag har hemsideplats via min internetleverantör, kan jag använda den och mitt domännamn? Hur göra man då?
 
Sv: Har skaffat egen domän. Nu då?

Skicka meddelande till mig privat så hjälper jag dig gärna om du inte redan kommit igång.
 
Sv: Har skaffat egen domän. Nu då?

När du fått tillgång till ditt domän-namn så brukar du kunna administrera den från deras sida.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
945
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 002
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 155

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp