Har ni musikaliska hundar?

Sorry....mina är lika tondöva som husse och matte. De går nog mest i däck i soffan när musik sätts på.

Måste säga att Leo har grymt bra musiksmak :up:

Gamle Loke älskade Bob Dylan. Jag fick lyssna i hörlurar eller på mkt låg volym i bilen om jag inte ville att Loke skulle överrösta musiken. Han gillade flera låtar men favoriten var nog "Forever Young". Loke ville också stämma in så fort någon spelade dragspel och ibland när han hörde stråkinstrument.

Sarek sjunger till en enda låt, Walk the Line med The Tallest Man on Earth. Han börjar redan vid introt. Har ingen aning om vad det är som triggar!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat