Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra idé, men har inga sådana element. Nu sitter min katt mycket på fönsterbrädet där det sipprar upp värme från elradiatorn under. Han sitter där och blundar och gungar
Bra idé, men har inga sådana element. Nu sitter min katt mycket på fönsterbrädet där det sipprar upp värme från elradiatorn under. Han sitter där och blundar och gungar
Nu är inte min katt direkt frusen av sig (förutom att hon på äldre dagar frivilligt blir innekatt på vintern) men har du några filtgrottor att ställa i närheten av elementen? Då kan ju kisse välja att ligga där och gona sig.
Typ något sådant här:
Jag har exakt en sån där, som jag för tillfället har i sängen. Då jag köpte grottan för ca 1 år sedan så äääääälskade katten den. Man riktigt kände hur varmt det var i den då man stack in handen. Sedan fick jag en mojsig filt i födelsedagspresent och den blev då kattens favorit. Han sover nog på filten, som jag brukar forma som ett bo, fortfarande ibland, men inte lika ofta. Har också en saccosäck som jag har en filt på. Där brukar katten också ligga ibland då jag är borta. Blir en djup varm grop i säcken.
Nikita har flera ställen. Favoriten är kattsängen bredvid datorn. Handduk, elektrisk värmedyna och fleecefilt överst.
Eftersom golvet inte är kallt eller dragit så räcker det med mattan. När jag bodde där det var dragit satte jag igloon ovanpå den röda pallen till vänster.
Duntäcke är härligt när det är kallt
Nikita är en frusen burma och hon har inget behov av kläder utan det räcker med kattsängar. Små och isolerade ställen är mums. Vet inte hur frusen du är själv, men att sova tillsammans med dig under täcket och sedan ligga kvar och njuta när kattslaven måste släpa sig till jobbet är perfekt. Katter är experter på att hitta varma ställen, om inte annat på datorn eller datorn
Annars är kartonger alltid populära
Jag tog hand om ett magert kattskrälle en gång, det var mest skinn och ben. Henne sydde jag en fleecetröja till, men normalt ska det ju inte behövas så länge det finns nånstans att krypa ner där det är varmt och gott.Tanken på att klä på honom en tröja av nåt slag har slagit mig, men jag är lite tveksam ändå.
Hur gör ni som har frusna katter?
Alltså... han är katt. Dvs något som har dugt kan plötsligt dissas helt Jag har funderat på en sådan där grotta till Missia men jag vet ju hur kinkig hon är... jag är fortfarande chockad över att hon gillar sitt katträd
Det absolut bästa är att ligga där hon inte ska vara tex en hög med ren tvätt:
... eller på min nya kanapé:
Helt ot: möbeln på sista bilden! Vart har du köpt den? Vet du årtal, märke eller annat man kan googla på? Jag hade en soffa som såg exakt likadan ut typ när jag va liten o saknar den fortfarande!