alice
Trådstartare
Jag diskuterade foder med en tjej i stallet igår vid en ridtur. Hon ville ha hjälp att sätta upp en bra foderstat åt sin häst och det är inte några som helst problem. Hon vill även gå ifrån "havre/korn/betfor-fällan" och ge det som passar hästen och grovfodret. Jättebra! MEN när vi kom in på att prata om pelleterade produkter från ett stort företag sa hon undrande: "***** sa att h*n visste att hästar som gått på enbart ******* produkter hade alla fallit ur och magrat efter ung ett halvår" Enligt henne (kompisen) fanns det tydligen till och med vetenskapliga undersökningar som stödde detta påstående, att hästar magrar av . Hon undrade också om jag hört något om detta. Och det här var helt nytt för mig. Jag har aldrig hört detta förr.
Jag har själv fodrat mycket med detta företags produkter och är mycket nöjd. Har även andra bekanta som fodrar mycket med det och de är mycket nöjda.
Nu undrar jag; har ni hört liknande? För mig verkar detta bara vara ett illasinnat rykte! För inte skulle detta företag fortsätta med sina produkter om de var visat dåliga?!?!
//Alice
Jag har själv fodrat mycket med detta företags produkter och är mycket nöjd. Har även andra bekanta som fodrar mycket med det och de är mycket nöjda.
Nu undrar jag; har ni hört liknande? För mig verkar detta bara vara ett illasinnat rykte! För inte skulle detta företag fortsätta med sina produkter om de var visat dåliga?!?!
//Alice