Har han mycket muskler? (bilder)

Sv: Har han mycket muskler? (bilder)

Först måste jag bara säga ; gud vilken söt häst! :D Gillade det kortet väldigt mkt. http://i37.photobucket.com/albums/e6...k/P6090010.jpg Jag tycker h*n ser väldigt fin ut i kroppen. Fint musklad bak, men kanske behöver lite mer muskler i bogpartiet fram, och lite på benen fram&bak. Hoppas du & din häst mår bra! :)
 
Sv: Har han mycket muskler? (bilder)

Han var fin i kroppen tycker jag! :) :smirk: Inte för att jag är så bra på det, men han är ju inte så gammal. Får man fråga vilken hingst han ör efter? :angel:
 
Sv: Har han mycket muskler? (bilder)

Tack! Nej sen är han ju inte så mycket igång heller..
han är efter Gazpon 740
 
Sv: Har han mycket muskler? (bilder)

Hade inte den mkt bra gångarter o tävlades av sin ägare x?

Vem är morfar?
 
Sv: Har han mycket muskler? (bilder)

Jag har ägt honom sen han var 1 år och han har aldrig tävlats.. Men jo bra steg har han.
Morfarn heter Dreams to Reality och är fullblod. Mindre känd galoppör.
 
Sv: Har han mycket muskler? (bilder)

Ja vi har sett det Bellina :):):) HAHA
 
Sv: Har han mycket muskler? (bilder)

Det är ingen fara, ni får lägga in bilder på era hästar med, men jag vill gjärna att ni svarar på min fråga också. :crazy:
Jag vet min häst är ganska rund om magen, han är det även på vintern. jag fattar inte varför. är det någon som har några tips på hur man ska få ner hullet på min häst? nu är det ju inte så konstigt att han är tjock på sommaren, men på vintern..hmm..

TAck för alla svar! :rofl:

P.S. skriv gjärna vilken häst ni svarar på om den har bra muskler. blir lite förvirrande annrs o man fattar inte vem ni skriver till.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
553
Senast: tara
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
790
Senast: Fiorano
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 629
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
2
Svar
20
· Visningar
3 722
Senast: SwedEmB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp