Har en liten undran...

G

goggoman

Frågan är kanske lite genanat.. ialla fall för Liam..
Men när vi gosar så får han ofta stånd:angel:
Någon mer som har en katt som får det och varför undrar jag, han är ju kastrerad o så... :confused:

Sv: Har en liten undran...

Är inte det rätt vanligt med alla handjur? :rofl:

Ja, jag antar att det bara är att ignorera...

Min kastrerade hankatt får också stånd ibland, speciellt när jag kliar honom på magen :angel: Det är nog egentligen inte något sexuellt, utan bara för att han tycker att det är skönt att bli klappad och kliad på.

Vi har haft 7 hankatter genom åren och har aldrig varit med om det.

Har inte lagt märke till fenomenet med någon av de hankatter jag har haft i familjen. Däremot har mina föräldrars kastrerade hane en nalle som han, ehum, bedriver otukt med emellanåt. :D Så de sexuella behoven behöver inte nödvändigtvis försvinna med kulorna.

Min kastrerade hankatt får också stånd ibland, speciellt när jag kliar honom på magen :angel: Det är nog egentligen inte något sexuellt, utan bara för att han tycker att det är skönt att bli klappad och kliad på.

Taj, det känns ju inte speciellt sexuellt, men det är när vi gosar mage.. och när han får det så blir han bitig... han bits aldrig annars...

Taj, det känns ju inte speciellt sexuellt, men det är när vi gosar mage.. och när han får det så blir han bitig... han bits aldrig annars...

Han vill väl bita dig i nackskinnet:angel:

Min ena hanne fick lite sexuella frispel när han var yngre och fertil, kunde sätta sig och jucka lite när man gosade med honom och så:crazy: Då slutade jag gosa med honom och så fick han lugna ner sig. Som kastrat verkar dock könsdriften rikta sig mer mot min fertila hona än mot matte;)

Föräldrarnas förra katt hade en kärleksaffär med min kanin, så fort man öppnade kaningården kom han rännande. :D

Har dock aldrig sett en katt få stånd vid gosande...

Har dock aldrig sett honom jucka eller så... inte när han får stånd heller... blir bara bitig, men då slutar vi gosas...:)

Våran kastrerade hankatt får stånd när han tycker det är skönt i sängen.. han hoppar upp i sängen och håller på och kloar i madrassen och då slinker den lilla rakaren ut..

Våran kastrerade hankatt får stånd när han tycker det är skönt i sängen.. han hoppar upp i sängen och håller på och kloar i madrassen och då slinker den lilla rakaren ut..

ASGARV.... då är jag inte ensam om att ha det så då... :rofl:

Nej du är inte ensam! Min har varit kastrerad sen han var liten och när han var yngre (han är 15 år nu.) Parade han sig med våra honor som löpte för han ville ju ha lite skojj.. han har slutat med det nu tror han inte orkar hålla på längre förutom i sängen då!

Senast ändrad:

Nej du är inte ensam! Min har varit kastrerad sen han var liten och när han var yngre (han är 15 år nu.) Parade han sig med våra honor som löpte för han ville ju ha lite skojj.. han har slutat med det nu tror han inte orkar hålla på längre förutom i sängen då!

*skratt*... skönt att veta då...:rofl:

Vanligt, min var en hejare på den fronten. Han ställde upp för honorna också :D
Klart att det är en sexuell grej, om snorren kommer ut när det är skönt, det är lika naturligt för djuren som för oss. Himla konstigt att det ska dementeras att djur har såna behov utanför parningstider.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
204
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
667
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
589
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 741

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Avstå jobbresor
  • Secret Santa 2024
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat