videnlis
Trådstartare
Alltså jag blir inte klok på mej själv. Har en islänning. Känner mej tryggare med mindre hästar. Tänker mej något på max 150 cm, men sedan jag fick prova på ett varmblod , ex travare på
157 cm som kändes helt bra har jag blivit "modig". Dum kanske..
Min islänning är inte frisk och trots att jag inte egentligen har möjlighet att ha 2 , funderar jag och kollar annonser dagligen.
Har nu via djungeltelefonen hört om ett varmblod som är till salu. Hästen är precis allt jag INTE söker, ändå lockar han mej.
Oinriden med smärre medfödda defekter som inte borde störa som hobbyhäst. . SKYhög, helt ur kondition för tillfället, minst 165 cm...
Men körd, verkar trevlig , sympatisk och lyhörd. Ranglåg. Valacken är 5 år.
Detta är nog kanske inte hästen för mej. Skulle han vara riden så kanske.. Han är påsutten, men jag kan inte rida in. Söker inte nån dressyrhäst, skogsmulle med potential närmare.
Har DU nånsin köpt nåt helt annat än vad förståndet säger?
157 cm som kändes helt bra har jag blivit "modig". Dum kanske..
Min islänning är inte frisk och trots att jag inte egentligen har möjlighet att ha 2 , funderar jag och kollar annonser dagligen.
Har nu via djungeltelefonen hört om ett varmblod som är till salu. Hästen är precis allt jag INTE söker, ändå lockar han mej.
Oinriden med smärre medfödda defekter som inte borde störa som hobbyhäst. . SKYhög, helt ur kondition för tillfället, minst 165 cm...
Men körd, verkar trevlig , sympatisk och lyhörd. Ranglåg. Valacken är 5 år.
Detta är nog kanske inte hästen för mej. Skulle han vara riden så kanske.. Han är påsutten, men jag kan inte rida in. Söker inte nån dressyrhäst, skogsmulle med potential närmare.
Har DU nånsin köpt nåt helt annat än vad förståndet säger?