Här är hingstarna med högst bedömda föl

Quaterhit. Det är Quater i flera led bakåt.
King Olymbrio L är också felstavat.

Efterlyser statistik över hingstar som registeras med felstavade namn.
Halvt OT men sånt här kan jag gå och störa mig på i flera dagar. Kollade på en intressant häst som jag tror hade Quaterback nånstans i stammen. Hade jag kunnat köpa den hästen? Tveksamt. Såg även en annons på en annan häst där de resolut stavat det Quarterback. Själsfrände som författat den kanske 😆
 
Efterlyser statistik över hingstar som registeras med felstavade namn.
Halvt OT men sånt här kan jag gå och störa mig på i flera dagar. Kollade på en intressant häst som jag tror hade Quaterback nånstans i stammen. Hade jag kunnat köpa den hästen? Tveksamt. Såg även en annons på en annan häst där de resolut stavat det Quarterback. Själsfrände som författat den kanske 😆
Det var korrfel även på hingstnamnen i Lövstas katalog…
 
Men alltså, jag kan leva med typos/misprints, den sortens felstavningar (okej det kan jag egentligen inte alls men för att framstå som en lite rimligare person). Men när man faktiskt döpt hästen till Unbelivable, då får jag stressryckningar i ögat.
Nu har jag suttit och korrläst och jag tycker det är tråkigt när de låtit bli att skriva in stofamilj men blir lite tjurig när de inte ens skrivit in om det är Clinton I eller II. Det känns inte seriöst. Tycker jag…
 
Nu har jag suttit och korrläst och jag tycker det är tråkigt när de låtit bli att skriva in stofamilj men blir lite tjurig när de inte ens skrivit in om det är Clinton I eller II. Det känns inte seriöst. Tycker jag…
Nu vet jag inte vart du läst eller vilken hingst som åsyftas men det finns också en Clinton som bara heter Clinton så det kan kanske vara den?
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Hästnyheter Han blev högst bedömda fyraåring i såväl semifinal som finalen. Med totalt 36,7 poäng tog Min Femerald hem vinsten i Breeders Trophy för...
Svar
0
· Visningar
68
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Med över 90 procent blev det Sunny Girl SN som tog hem segern i både championatet för treåriga hästar och Rikssto under Breeders på...
Svar
0
· Visningar
77
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I år inför SWB premieföl vid fölbedömningarna. De föl med högst poäng kommer att utses till premieföl och få en blågul rosett.
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nästa vecka är det dags för Bruksprovet för de hingstar som ska verka inom SWB-avel. Under en veckas tid samlas hingstägare på Ridskolan...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp