- Svar: 10
- Visningar: 1 514
Nu finns det statistik över hingstar i SWB-avel vars föl fick högst poäng vid fölvisningar 2021.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Quaterhit. Det är Quater i flera led bakåt.
King Olymbrio L är också felstavat.
Det var korrfel även på hingstnamnen i Lövstas katalog…Efterlyser statistik över hingstar som registeras med felstavade namn.
Halvt OT men sånt här kan jag gå och störa mig på i flera dagar. Kollade på en intressant häst som jag tror hade Quaterback nånstans i stammen. Hade jag kunnat köpa den hästen? Tveksamt. Såg även en annons på en annan häst där de resolut stavat det Quarterback. Själsfrände som författat den kanske
Men alltså, jag kan leva med typos/misprints, den sortens felstavningar (okej det kan jag egentligen inte alls men för att framstå som en lite rimligare person). Men när man faktiskt döpt hästen till Unbelivable, då får jag stressryckningar i ögat.Det var korrfel även på hingstnamnen i Lövstas katalog…
Nu har jag suttit och korrläst och jag tycker det är tråkigt när de låtit bli att skriva in stofamilj men blir lite tjurig när de inte ens skrivit in om det är Clinton I eller II. Det känns inte seriöst. Tycker jag…Men alltså, jag kan leva med typos/misprints, den sortens felstavningar (okej det kan jag egentligen inte alls men för att framstå som en lite rimligare person). Men när man faktiskt döpt hästen till Unbelivable, då får jag stressryckningar i ögat.
Bara för det hade jag visst stavat "registreras" felEfterlyser statistik över hingstar som registeras med felstavade namn.
Nu vet jag inte vart du läst eller vilken hingst som åsyftas men det finns också en Clinton som bara heter Clinton så det kan kanske vara den?Nu har jag suttit och korrläst och jag tycker det är tråkigt när de låtit bli att skriva in stofamilj men blir lite tjurig när de inte ens skrivit in om det är Clinton I eller II. Det känns inte seriöst. Tycker jag…
Eller felstavningen Grease istället för Grace...Men alltså, jag kan leva med typos/misprints, den sortens felstavningar (okej det kan jag egentligen inte alls men för att framstå som en lite rimligare person). Men när man faktiskt döpt hästen till Unbelivable, då får jag stressryckningar i ögat.