Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä. Lite lite stingsligare men absolut inget allvarligt.Ni som har flera intakta hanar och intakt tik, upplever ni att det blir gruff mellan hanarna när tiken löper? Jag har funderingar på att köpa en tik nästa gång och kommer då ha två intakta hanar, och en kastrat.
Nä. Lite lite stingsligare men absolut inget allvarligt.
Ni som har flera intakta hanar och intakt tik, upplever ni att det blir gruff mellan hanarna när tiken löper? Jag har funderingar på att köpa en tik nästa gång och kommer då ha två intakta hanar, och en kastrat.
Skalman är ett hysteriskt matvrak i vanliga fall, men under just höglöpet här hemma (hans mamma löpte) så tappade han en del matlust och fick i sig hälften av vanliga ransonen. Men det handlade ju bara om typ 3-4 dagar, så det är ingen större fara.Lilla Tater Tot har gatt ner rejalt i vikt sedan Princess Diva borjade lopa. Han har inte atit ordentligt de sista par veckorna, inte speciellt gnallig faktiskt, men vill inte ata och har borjat markera. Han ar precis ett ar, sa han ar en Slyngel och forstar sig inte direkt pa vad som hander, men som jag ser det ar det allvarligaste att han inte ater.
Nu ser det ut som om Diva lopt klart, hon har aterfatt den lilla hjarnaktivitet hon hade innan och Tate ater battre, men fortfarande inte som vanligt. I dag ska jag aka och kopa margben.