handla western grejer på postorder?

kamomillo

Trådstartare
Går det?
Var köper ni alla grejer till era hästar?
Jag hittade ett träns i H**ks som jag ville ha, men det fanns inte inne förrän i slutet på september, så därför undrar jag om det finns andra förslag?

Snälla, hjälp mej!
* Jenny *

Jag har köpt flera saker från en butik i Sthlm.. De har jättebra service.. Du kan pm:a mig om du vill veta vad de heter, vet inte om man får skriva ut det här..

Mvh Anna :)

det finns en bra butik som ligger granne med h**ks i stockholm. annars kan du gå till http://western.nu dr du hittar länkar till bland annat butiker.

Tack!
Nu har jag hittat en massa sidor, mad MASSOR av snyggt... :love:

NU, gäller det bara att välja :angel:

* Jenny *

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 443
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 207
Senast: Äpplet.
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
775
Senast: Tuvstarr
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama