Jag håller på att bli tokig, jag ska åka till England och försöker köpa biljetter till olika ställen men det går inte. Jag har ö i både för- och mellanefternamn och bor på en ort med en annan krånglig bokstav i. När jag ska fylla i namn på kortet skriker systemen efter att jag skrivit mina namn. Ändrar jag till oe istället för ö skriker systemet. Namnet jag har uppgivit stämmer inte överens med kortet.
Just nu är jag extra tokig eftersom jag har försökt betala för en extratjänst till British Airways. Under name of cardholder kommer automatisk alla mina förnamn och efternamnet ihopskrivet upp, plus en titel. Jag försökte ändra till att det inte var passageraren som skulle betala men det kom upp ändå.
Jag kan knappast vara ensam om dessa problem, hur har ni som varit samma sits löst det?
Just nu är jag extra tokig eftersom jag har försökt betala för en extratjänst till British Airways. Under name of cardholder kommer automatisk alla mina förnamn och efternamnet ihopskrivet upp, plus en titel. Jag försökte ändra till att det inte var passageraren som skulle betala men det kom upp ändå.
Jag kan knappast vara ensam om dessa problem, hur har ni som varit samma sits löst det?