Han tycker om mej!

M

Minime

Hade ett sånt där typ Hallellulja-moment nyss!!

Satt här i köket vid datan o Charlie låg i soffan o såg på TV ( o jo, han TITTAR verkligen! :D ), men så kommer han plötsligt in hit, jamar åt mej som att säga "Hej mamma" åsså hoppar han upp o sätter sig i knät o börjar spinna!! :bump:

Han har aldrig gjort de förut!!

Det är så man blir lite fuktig på ögat! :crazy: Han tycker om mej! Även fast jag duschar honom varannan vecka o även fast han måste ha ett vitt halsband med röda stenar på som "pappa" säger är fjantigt!! :love:

Jisses... man blir alldeles varm i kroppen! :love: Visst är dom underbara dom små liven!?

Blev bara tvungen att skriva av mej!! :smirk:

Sv: Han tycker om mej!

Hehe, låter inte fel. Jag är väl lite bortskämd med mina katter, Tequila ligger nästan alltid och sover på min mage när jag kollar tv och Turbo sover alltid vid fotändan på min säng så länge han inte är ute på galej :)

Mvh
Möller

Oki, så är lillayster katt oxå. Men Charlie är och har alltid varit lite av en ensamvarg. "Sköter du ditt, så sköter jag mitt"- attityd :D Så då blir man så paff när han gör nåt sånt!!

:love: Åh jag vet hur det känns! :D "Min" (mammas) katt är en väldigt högdragen herre som det inte ens kelas med hur som helst (på nåder, när han nedlåter sig ;) Jag pussade väl för mycket på honom när han var kattunge :crazy: ). Men sist när jag var hemma över natten och satt uppe sent, i soffan med datorn i knät och han frös väl :p så plötsligt hoppade han upp till mig och draperade sig över mitt knä (ingen liten en det här) och låg där och spann! :love:

Haha! precis s är Charlie oxå!
Ska det gosas så ska det vara på hans villkor! :D

God vad skönt det vore med en självständig katt.
Min Tiparol låter mig aldrig vara ifred, han ska vara i mitt ansikte hela tiden, kramas, pussas, gosa och tala om att matte är bäst i världen.

Det är jättecharmigt, men ibland behöver man liiiite andrum mellan allt kel :D

Haha! jag kan förstå att det kan bli jobbigt.. nåt mittimellan vore nog bäst ändå! :)'

O katter som ska vara så självständiga va? :D

Min mammas två katter är som natt och dag.
Molly är väl inte så mycket för gos, springer gärna iväg när man kommer-verkar som hon tycker det är skoj. :confused:
Medan Chleo är som ett plåster på mamma, skriker(kan inte jama) efter henne hela tiden och ska vara med överallt. Fast han är bara så mot henne. :p

Gud va härligt, min ena katt snuttan hon pratar hur mycket som helst med mig men hon vill typ aldrig gosa å är inte en knä katt, medan Stinky är en ensamvarg fast när han får för sig att han vill gosa då SKA han ha gos, plus att han gillar å ligga å sova i min famn ibland i början fick man knappt röra honom för han va så skygg (fick honom från kks)

Liknande trådar

M
Övr. Hund Läste en tråd nyss om ett hundslagsmål o blev irriterad!! Min stackars Bobby blev anfallen i sommras av en stor Irlänsk setter, Bobby...
Svar
3
· Visningar
1 028
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama