M moiran Trådstartare 6 Okt 2012 #21 Sv: Han tar min töm - vad kan jag göra åt det? "Monstret" i sele, men utan vagn. Klart en sån här snygging måste bli körhäst också..? Nu när han kan "loss" och allt! Foton
Sv: Han tar min töm - vad kan jag göra åt det? "Monstret" i sele, men utan vagn. Klart en sån här snygging måste bli körhäst också..? Nu när han kan "loss" och allt! Foton
Pallen 6 Okt 2012 #22 Sv: Han tar min töm - vad kan jag göra åt det? Herregud vilken snygging Passar superbra i den färgen också!
Sv: Han tar min töm - vad kan jag göra åt det? Herregud vilken snygging Passar superbra i den färgen också!
M moiran Trådstartare 6 Okt 2012 #23 Sv: Han tar min töm - vad kan jag göra åt det? En skönhet klär i allt! Även lite sommarmage!
M MissFideli 7 Okt 2012 #24 Sv: Han tar min töm - vad kan jag göra åt det? Haha, jag har börjat läsa på körning pga den pyttelilla selen och kan nu inte sluta Urläckert med den selen på den hästen!!
Sv: Han tar min töm - vad kan jag göra åt det? Haha, jag har börjat läsa på körning pga den pyttelilla selen och kan nu inte sluta Urläckert med den selen på den hästen!!
L lanzo 11 Okt 2012 #25 Sv: Han tar min töm - vad kan jag göra åt det? Måste bara fråga, är han vanligt brun eller är han fux??
Sv: Han tar min töm - vad kan jag göra åt det? Måste bara fråga, är han vanligt brun eller är han fux??