Hambletonian

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare roslagen
  • Startdatum Startdatum
R

roslagen

Är det någon som någon gång vart på Meadowlands och sett Hambletonian? Detta klassiska storlopp kommer att ingå i min semester i år :banana:

Sv: Hambletonian

Aha, det var ju inte dåligt ändå :banana: , men vad tror du, detta måste väl vara hur kul som helst att beskåda på plats :)

Jag får väl komma med ett sk expertutlåtande i augusti om den saken, elitloppshelgen lär det bli party :banana: så jag hoppas ju självklart på det även i augusti på Meadowlands :bump:
Ska vi ses i upploppskurvan den 29/5 över en öl eller två eller tre eller...... :p

Jag brukar sitta på läktaren i sista sväng :D ...nykter på söndagar .....men auktionen skall vi på på fredan :bow:

Jamen då så, :) upploppskurvan får det bli, där är ju farten som mest påtaglig när man tittar på. Fast du kanske ska medtaga alkomätare åt mig även på söndagen :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Jag och Görel kommer att leta efter dig under Elitloppsdagen! :banana:

Jag tänkte precis skriva att vi får väl klä oss i orange eller så men kom sedan på att då försvinner vi ju bland Västerbo Daylights alla fans..... Vi får bestämma en mötespunkt och ett klockslag helt enkelt. :banana:

Öltältet låter mer som en plats för oss blonda och svarthåriga fjollträsk-innevånare :angel: Vi får styra upp detta ordentligt ju närmre dagen vi kommer! :banana:

Det kan jag tänka mig, bergis att jag kommer få bära hem dig från Valla :D men martha kan kanske hjälpa till :p

roslagen skrev:
Jag tänkte precis skriva att vi får väl klä oss i orange eller så men kom sedan på att då försvinner vi ju bland Västerbo Daylights alla fans..... Vi får bestämma en mötespunkt och ett klockslag helt enkelt. :banana:

:rofl: .....har just nu en orange T-shirt framför mig med V. Daylight på framsidan och reklam för Sundbyholm på baksidan. Alla med deras T-shirt kommer att sitta på läktaren i sista sväng. :D

Tyvärr klär jag inte i orange så jag avstår Elitloppet och ställer in mig på fredagen (start för en uppfödning på dagen :love: och Elitauktionen på kvällen.)

Västerbo hade tydligen intressen i Napoletano,och försåg hästen med orange täcke,selpåse m.m.Stig H sa åt skötaren att gömma sakerna längt in i selkammaren och aldrig använda det :rofl: .

Hmm.. Var där en dag 2002.. Kommer inte ihåg om jag såg Hambletonian också men iallafall Nat Ray... Va lite nervös innan Nat Ray så kunde inte koncentrera mig... :crazy:

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: Amanda_F
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
346
Senast: CaisaCax
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
358
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka