Haltar hon?

Svårt på kort sträcka och kort film, men tycker hon ser ojämn ut det man ser. Inte på vilken tass, men något stör ögat.
Men kanske luras av den korta dekvensen också :)

Då ser vi samma sak. Hon har varit hos veterinären och äter antiinflammatoriskt och smärtstillande, har ätit halva kuren nu. Men jag tycker inte att hon blivit bättre...

Jättesvårt när man inte har något att jämföra med. Nikita ser ibland ut att gå orent men det är pga att hon är så förbaskat intåad. Hon sätter ffa bakbenen utanpå motsatt tass.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
968
Senast: MissFideli
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 227
Hästvård Nu behöver jag hjälp! När jag började borsta min häst idag så märkte jag att han är väldigt öm på höger sida nertill vid halsfästet...
Svar
7
· Visningar
570
Senast: Freazer
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
1 048
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama