F
Filippan
Igår när jag red min häst så snubblade han till en gång, tänkte inte så mycket på det och red lite till. Sen snubblade han igen (på vänster fram kändes det som) och då blev jag orolig och satt av. Då tar han upp höger fram i luften och sen sätter ner det
Jag blev helt kall.
Ledde honom och då såg han lite konstig ut i skritten. Sen släppte det och han såg helt normal ut i skritten.
Travade och han var halt, men inte mycket. Var inte svår att få igång i trav (han tyckte det var OK att springa).
Kände massor på benet och han verkade inte bry sig ett dugg. Testade att sträcka ut det åt lite alla möjliga håll och han la tyngd på benet, som han brukar när jag stretchar honom. Verkade alltså inte ha ont i själva benet s a s... men han markerar lite i traven alltså
Nu har jag inte varit där och kollat honom idag, så vi får se
Men vad tror ni att det kan vara? Sträckning/vrickning/annat?
Fy fan är så j*a orolig

Ledde honom och då såg han lite konstig ut i skritten. Sen släppte det och han såg helt normal ut i skritten.
Travade och han var halt, men inte mycket. Var inte svår att få igång i trav (han tyckte det var OK att springa).
Kände massor på benet och han verkade inte bry sig ett dugg. Testade att sträcka ut det åt lite alla möjliga håll och han la tyngd på benet, som han brukar när jag stretchar honom. Verkade alltså inte ha ont i själva benet s a s... men han markerar lite i traven alltså
Nu har jag inte varit där och kollat honom idag, så vi får se
Fy fan är så j*a orolig