Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En kvinna i en kranskommun till Umeå köpte en häst som hon upplevde var halt. Hästen kostade 150 000 kronor. Hästen fick hon lämna igen, men har nu fått betala säljaren 17 000 kronor i ersättning. Kvinnan köpte hästen från en annan kvinna i Stockholm. Tanken var att hennes dotter skulle få använda den som [...] ...
Hästnyheter
Hästen såldes för 25 000 kronor, med sedan en skada upptäckts tvingades säljaren ta tillbaka hästen och betala 150 000 kronor. Så starkt...
Hästnyheter Men vad arg jag blir! Låt hästen somna in ifred. Nitton år är inte skitgammalt, men jag kan inte tänka mig annat än att en sådan karriär...
Hundavel & Ras Jag har två mellanpudlar och tycker absolut att de kan passa in på det du beskriver. De är verkligen sportiga, rörliga, glada och pigga...
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...