fettso

Trådstartare
Har införskaffat halsband i sammet till sytrarna bus som snart ska få testa på att vara ute lite dom får ju givetvis gå in också när dom vill.
Jag har skrivit telefonnr i för det var där plats till.

Men har några frågor.
Kan dom ha halsbandet 24/7???Får dom inte skav då?Ska man ta av och tvätta det ibland?Ta av så att halsen får vara fri??Dom sitter ju inte hårt men ändå,det kanske kliar??
Nu när jag tänker efter kanske man borde skaffat reflexhalsband??

Sv: Halsband

Jag har ett halsband med reflex på. finns inge namn lr så på för han är ju chippad. Mest för att folk ska veta att han ägs av någon. Jag har bara på halsband då han är ute.
Inne går han utan

Liknande trådar

Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 195
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Tanken har hela tiden varit att Kjellie och Miss Li ska få gå in och ut som de vill. Vi har köpt en kattlucka som borde komma idag och...
Svar
11
· Visningar
1 739
Senast: Luff
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: iNTOHiMO
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 385

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka