Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Boett har jag alltid tyckt har utmärkt kvalitet. Men hur ligger man sönder spännena till benremmarna? De sitter (väl?) på insidan av benen?
Alltså, på de eksemtäcken jag sett, när man har knäppt runt bakbenen, så är spännet på insidan av benet...Spännena är ju fästa i täcket som hänger längs sidan på hästen
Alltså, på de eksemtäcken jag sett, när man har knäppt runt bakbenen, så är spännet på insidan av benet...
Boett är oslagbart. Glider inte runt lika lätt på hästen som många andra, det hakar lixom inte fast sig i pälsen. Det är dyrt men starkt, bra tyg, bra lösningar och bara håller år efter år!
Boett funkar bäst här. Boett är hållbart och går att laga om det är trasigt. Det finns reservdelar till de täcket. Spännen o resår finns på de flesta affärer med sybehör.Jag en tös som jag tror jag provad det mesta på. Men hon ligger sönder spännena till med benremmarna. Jag undrar vad ni har för täcken och vad som håller bäst? Dom "vanliga" nya flugtäckena, håller de bort knotten?
Vad har nu och vad funkar bäst?