JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Halländskor vann i Europa
(HP)
Halländsk hästsport upplevde en stor helg nere på kontinenten. Lotta Pålsson från Skummeslöv vann världscuptävlingen i enbets-körning i Frankrike och Jessica Holmberg, Simlångsdalens RF, ingick i det svenska laget som vann för-VM i distansritt i Tyskland.
http://www.hallandsposten.se/artikel.asp?oid=65709
Moderator
Hästnyheter
(HP)
Jessica Holmberg från Simlångsdalens RF tog brons individuellt och guld med det svenska laget när nordisk-baltiska mästerskapet i...
Hästnyheter
(HP)
Hon var bästa svensk både på VM i fjol och på EM i förfjol. Men när årets EM i distansritt avgörs i Portugal i dag är Jessica...
Hästnyheter
(HP)
Jessica Holmberg kan börja planera VM-packningen. I måndags kom beskedet att distansryttaren från Simlångsdalen är klar för VM i...
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Jag har haft/har tre tikar som har kastrerats, alla efter första löpet. En vanlig kastrering där livmodern tas ut. Två av stor ras (40+)...
Buzzter
6 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 259
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund läste om toxisk påverkan vid nedsatt njurfunktion. Kanske där vi är. Nåt strul är det ju med njurarna utan diagnos.
Kanske ska testa...
Hippocampus
Idag kl 21:48
Svar: 1 131
Visningar: 66 299
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Hon är inte klok! Hon stängde till det bästa gömstället och sen kliade hon mig på huvudet i kanske fem sekunder! Jag låg bara still...
Lilla
Idag kl 21:39
Svar: 542
Visningar: 28 491
Katt