Hallå Travfolket!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Louelle
  • Startdatum Startdatum
L

Louelle

Jag undrar vad som hände med Colorado IT.
Är inte så travkunnig men har dock följt med lite till och från.
Jag minns denne tjusige fux som sprang som en "dåre". Vad hände med den?

Har nog inte hört något om den sedan den var 3 år. Har för mig att den gick 2 års lopp på rekordtid då.

En annan liten fråga jag har är om Tap In. Vad kan ni berätta om denne hingst, vad ger den för avkommor osv.

Jag tycker att den var läcker att se på.

Sv: Hallå Travfolket!

Hästen såldes till Italien 1996.

Vad det gäller tap in så kan man säga att han sätter lite färg på travsporten efterson han är skimmel och därmed förärver både fuxar och skimmlar.

Senast ändrad av en moderator:

e inte han död...jag e för mig att han kom tillbaka och att det hände en olycka hemma

Han var fux.Enligt atg är han reg. i Italien.Om jag kommer ihåg ska jag fråga f.d. ägaren om honom.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 363
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Hej där, Först och främst hoppas jag att mitt inlägg hamnat i rätt forum, tyckte inte det var helt solklart vart jag skulle ställa...
2
Svar
25
· Visningar
5 618
Senast: Lavinia
·
L
Avel Nu läser jag igenom min rubrik och tänker för mig själv hur frukstansvärt dum denna rubrik faktiskt låter, men faktum kvarstår att jag...
Svar
10
· Visningar
1 868
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Jag har en kallblodstravare som jag älskar väldigt mkt! Han är en bra vän (om an något tjurig ibland) och hur go och snäll att hantera...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 340
Senast: ZaNdRoRiA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar